.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کسب رتبه نخست مازندران در دور اول سفرهاي نوروزي
معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران گفت: استان مازندران در دور اول سفرهاي نوروزي، رتبه نخست ستاد تسهيلات سفر استان هاي كشور را كسب كرد ...
کسب رتبه نخست مازندران در دور اول سفرهاي نوروزي

معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران گفت: استان مازندران در دور اول سفرهاي نوروزي، رتبه نخست ستاد تسهيلات سفر استان هاي كشور را كسب كرد.

به گزارش شمال نيوز، هادي ابراهيمي پيش از ظهر امروز در بازديد از ستاد تسهيلات سفر استان مازندران در جمع خبرنگاران گفت: این ره آورد بزرگ و تحول چشمگیر در عرصه گردشگری، حاکی از موفقیت در فرهنگ سازی سفر و نوید بخش توسعه پایدار گردشگری استان است.

وي از هماهنگي خوب دستگاه هاي مرتبط با ستاد تسهيلات سفر خبر داد و افزود: امید می رود در سایه تداوم، همدلی و همگرایی و مشارکت جمعی شکوفایی کامل صنعت گردشگری استان را شاهد باشيم.

ابراهيمي به حضور گسترده مسافران نوروزي در مازندران اشاره كرد و اظهار داشت: استان مازندران طبق اعلام ستاد تسهيلات سفر كشور رتبه اول را در سطح بندي هاي مختلف سفر در كشور را طي پنج روز ابتداي سال جاري بدست آورد.

وي با اعلام اينكه تاكنون بيش از شش ميليون گردشگر نوروزي وارد استان مازندران شده است، خاطرنشان كرد: با توجه افزايش ورود مسافران به مازندران پيش بيني مي شود در روزهاي آينده اين استان با استقبال بي نظير گردشگران مواجه باشد.

جانشين رئيس ستاد تسهيلات سفر استان مازندران اظهار داشت: : مازندران در ورود، اقامت و تردد مسافران،ارائه اطلاعات فرهنگي، گردشگري، انتظامي و راه ها از طريق دستگاه هاي ذيربط تاكنون موفق عمل كرده است و بنده از تلاش های بی شائبه و ارزشمند اعضاي ستاد تسهيلات سفر صميمانه قدرداني ميكنم.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

گردشگر 5 فروردين 1390
عجب دنیایی شده هنوز در استانه چهرمین روز تعطیلات نوروزی هسبیم کی استانه رو ارزیابی کردن کی نظر سنجی کردن این باز از اون حرفهاست که برا همدیگه نامه فدایت شوم می نویسن بیچاره گردشگران از کجای استان بازدید کردن ما که خیری ندیدیم جز امکانات خدادادی
علی 5 فروردين 1390
راستی هدف از تاسیس سیمای استانی چه بود و با گذشت سالیان متمادی چند درصد از اهداف تعریف شده تحقق یافته است؟

4-به راستی اگر نیک اندیشی دست اندرکاران این مجموعه را فرض بدانیم چرا با وجود اینکه پلان های بسیاری از فیلم های سینمای رو به زوال ایران در طبیعت شمال به تصویر کشیده میشود ، مراحل ساخت این فیلم در یکی از استانهای شمالی نبوده است ؟ آیا اینگونه به نحو مطلوب تری نظاره گر زندگی ، آداب، گویش ، تمدن و معضلات اجتماعی و معیشتی ساکنان آن بوده ایم یا امروز که زندگی یک خانواده را به نمایندگی از همه جمعیت میلیونی در جایگاه نازلی به حراج گذاشته ایم. لذا روشن است هیچ نگاه روشنی در تولید این مجموعه نبوده و آنچه به عنوان طنز به آن پرداخته شده صرفاً توهین، افترا و مسخره انگاشتن افکار و گویش مردم شمال بوده تا به این طریق سایرین تعطیلات خوشی را سپری کنند.
همه آنچه گفته شد مصداق بارزی بر ساده انگاری و شخصیت پردازی کذب و دور از واقعیت این سریال نسبت به جامعه شمال کشور است و لذا امروز وقت آن است که مسئولین و نمایندگان ما به خود آیند و مانع از ادامه پخش این سریال شوند و غرور از دست رفته را به این قشر زحمتکش برگردانند.
لبیک ساری 6 فروردين 1390
حاج آقا ی ابراهیمی خدا قوت.
مبين.ا 6 فروردين 1390
اقاي ابراهيمي خدا قوت خسته نباشيد.انشالله در را خدمت رساني به مردم امسال فعال تر از سال قبل باشيد.
بیژن 6 فروردين 1390
عید شمال نیوزیان مبارک , با توجه به افت 20 الی 25 در صدی گردشگر در بهترین زمان سفرهای برون شهری و افت شدید مصرف سوخت نسبت به افزایش اتومبیل که متعاقبا از طریق ستاد سوخت کشور اعلام خواهد شد(البته اگر و واقعیت اعلام شود) نشان از عدم رضایت مندی خواهد بود . در ضمن ,اگر ممکن باشد , اعلام بفرمایند که معیار این ستاد تسهیلات چه بوده که رتبه اول را بدست اوردیم ؟ چون ما که چیزی ندیدیم جز سرویسهای بهداشتی کثیف و جاده های پر دست انداز و چاله چوله . وووو
نا شناس 6 فروردين 1390
بسمه تعالی جناب آقای ابراهیمی معاونت محترم سیاسی وامنیتی استانداری مازندران ضمن سلام وعرض تبریک سال جدید به استحضار عالی برسانیم که میزبان این همه مهمانان عزیز آموزش و پرورش بوده وافتخار هم می کند ولی دوستان در مجالس هیچ نامی از میزبان نمی برند فقط تعریف از فرمانداران را در تریبون دارند که خیلی منصفانه نیست
نا شناس 6 فروردين 1390
آقای ابراهیمی مثل بقیه موارد نفرمودند تعداد چند نفر بودند.
*آمار بر چه اساسی استخراج شد؟
*تعداد گردشگر رد شدن با اتومبیل است (از استان است )و اقامت چی؟
* اگر درست باشد چرا درصد رشد اعتبارات گردشگری از اعتبارات ملی استان رتبه 29 از 31 در کشور است ؟
* چرا برای اختصاص اعتبارات سالم سازی دریا مد نظر قرار نمی گیرد؟
* رتبه غرق شدگان در دریای مازندران نیز در مقابل سایر استانهای کشور نیز یک است ( اگر قرار است به یک درخوش کرد رتبه یک در بیکاری - رتبه یک در طلاق و رتبه یک در عقب ماندگی امور صنعتی و زیر ساخت ها - فقدان صنایع مادر را نیز اضافه کنید و ...) اخه لامصب صندلی مگر می گذارره آدم خوب و شفاف ببیند؟


ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.